Businessman pressing button on touch screen interface and select Customer Relationship. busines concept.

Detalii aplicatie

Sistem de gestiune a relatiei cu clientii (abreviat CRM după en. Customer Relationship Management) reprezintă un set de strategii, politici și tehnologii destinate atragerii, reținerii și fidelizării clienților. Într-un sens larg, CRM include activitățile aferente departamentelor de marketing, vânzări, financiar și suport tehnic relativ la clienți, potențiali clienți, furnizori și parteneri.

Scopul unei aplicații CRM este de a unifica interacțiunile unei companii cu clienții acesteia și de a valorifica informațiile pe care le obțin despre aceștia. Un sistem CRM susține atragerea celor mai profitabili clienți și generarea de noi oportunități pe clienții existenți. Aplicațiile software de tip CRM au 2 dimensiuni:

A. Customer facing applications Customer facing applications, prin interacțiunea permanentă cu clientul, oferă informațiile necesare stabilirii acestei strategii.

A1. Automatizarea fortei de vanzari – administrarea listei de prospecți și a ratelor de succes asignate; A2. Customer service and support – presupune gestionarea incidentelor sau problemelor clienților; A3. Automatizarea activitatii de marketing – automatizarea unor activități precum administrarea campaniilor de marketing prin email, managementul conținutului acestor campanii, realizarea de sondaje, distribuirea de materiale promoționale personalului de vânzari.

B.Customer intelligence

Customer Intelligence Applications – cuantificarea relației dezvoltate în vederea trasării unei direcții viitoare de acțiune pentru companie.

B1. Obținerea de informații relevante de la client B2. Analiza informațiilor obținute B3. Formularea unei strategii pe bază acestei analize B4. Acțiuni bazate pe strategia formulată

Customer Intelligence este un proces prin care departamentul de vânzări construiește o strategie de marketing prin cercetare permanentă a clienților și cerințele lor.

Scopul unei aplicații CRM este de a unifica interacțiunile unei companii cu clienții acesteia și de a valorifica informațiile pe care le obțin despre aceștia. Un sistem CRM susține atragerea celor mai profitabili clienți și generarea de noi oportunități pe clienții existenți.

Tehnologii folosite

  • Client

    CRM

  • Skills

    • PHP
    • MySQL
    • JavaScript
    • RESTful